Učenici Osme osnovne škole u Brčko distriktu posjetili su Franjevački samostan Svetog duha u Fojnici gdje su učestvovali u CIVITAS-ovom projektu „Noć u muzeju“. Kroz različite radionice učili su o kulturi i baštini naše domovine, a svoje znanje odlučili su da prenesu i na vršnjake, nastavnike, menadžment škole i Vijeće roditelja. 

Osam učenika osnovne škole u brčanskoj mjesnoj zajednici Brka imalo je priliku da kroz igru nauči nešto više o kulturi i historiji Bosne i Hercegovine. Poseban utisak na njih ostavilo je učenje starog pisma bosančice.

 Bosančica slična je ćirilici dosta, ima istih slova kao ćirilica, nije mi bilo toliko teško… Mene je dosta to zainteresovalo.

Emin Cifrić, UČENIK OSME OSNOVNE ŠKOLE BRKA

Učenje bosančice mi veoma mnogo znači. Bosančica prestavlja kulturu BiH, staro pismo. Bilo nam je zabavno, naučili smo o mnogim stvarima.

Aida Muratović, UČENICA OSME OSNOVNE ŠKOLE BRKA

Njegovati kulturu i baštinu naše zemlje veoma je važno, posebno za mlađe generacije. Vodeći se time, učenici su odlučili da kroz jednu posebnu radionicu u svojoj školi, stečeno znanje prenesu na vršnjake, nastavnike, menadžment škole, ali i Vijeće roditelja. 

Pokušat ću da im objasnim ono sve kao što oni nama objašnjavaju, na lijep način, lijep pristup ću imati.

Emin Cifrić, UČENIK OSME OSNOVNE ŠKOLE BRKA

Osjećam se super, smatram da treba da sam ponosna što imam ovu šansu da baš ja budem izabrana za sve ovo.

Aida Muratović, UČENICA OSME OSNOVNE ŠKOLE BRKA

Ovakvi primjeri doprinose očuvanju našeg kulturnog identiteta, naslijeđa i veza među generacijama.

Mi danas imamo jednu predivnu priliku da nas djeca uče bosančicom. Zanimljivo je, lijepo se podsjetiti kako je u školskoj klupi, uvijek je lijepo učiti.

Hana Kasumović, ČLAN VIJEĆA RODITELJA OSME OSNOVNE ŠKOLE BRKA

Djeca mogu biti najbolji ambasadori svoje zemlje. Da oni promovišu toleranciju među ljudima, među učenicima itd. Kao što su i naši dobri fratri gajili tu toleranciju i suživot među ljudima.

Sadina Hodžić, NASTAVNICA BOSANSKOG JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI 

Jedna od poruka koja je vrlo bitna, a to je da djeca mogu da vode proces, da mogu i da kreiraju i da stvaraju i da uz našu, naravno, pomoć jednostavno osposobe druge za stvaranje boljih načina i sistema u edukaciji.

Edib Mundžić, NASTAVNIK NJEMAČKOG JEZIKA 

Njegovanjem jezika, običaja i umjetnosti ne samo da čuvamo ono što nas razlikuje i čini prepoznatljivima, već gradimo mostove razumijevanja i poštovanja prema bogatstvu naše prošlosti, glavna je poruka ove radionice.

Prilog za FTV – Federacija danas
Pratite nas na društvenim mrežama:

Nezavisna novinarka sa pet godina iskustva u lokalnim i državnim medijima. Bavi se svim temama od javnog interesa s fokusom na istraživačko novinarstvo.

Leave A Reply