Mediacentar Sarajevo danas je predstavio publikaciju “Lokalni mediji i društvene mreže u izbornoj kampanji: Lokalni izbori 2024. u Bosni i Hercegovini” koja sadrži opsežnu analizu načina na koji su lokalni mediji izvještavali tokom Lokalnih izbora 2024. i kako su kandidati i kandidatkinje koristili društvene mreže.
Publikacija, koju su uredili Amer Džihana i Anida Sokol, rezultat je desetomjesečnog istraživačkog rada tima autora, istraživača i urednika, a predstavljena je u okviru konferencije “Uloga lokalnih medija i društvenih mreža tokom izbora”.
Na konferenciji su održana i dva panel razgovora na teme “Lokalni mediji i društvene mreže tokom Lokalnih izbora 2024.” i “Iskustva novinara/ki i unapređenje zakonodavnog okvira”, na kojem je kao panelista, na poziv Mediacentra, učestvovao i Adis Mujdanović, glavni urednik portala Plural.ba čiji rad je prepoznat i istaknut kao jedan od rijetkih pozitivnih primjera u BiH.
Po kvalitetu programskih sadržaja od značaja za javni interes izdvaja se Plural.ba. Ovaj portal donosi priče o korupciji, imovinskim kartonima javnih dužnosnika i problemima u Brčkom, ali i pozitivne priče o promjenama u zajednici.
IZ PUBLIKACIJE

Istraživanje je pokazalo da su pojedine izmjene Izbornog zakona donijele određene promjene, naročito u vezi s preuranjenom kampanjom i govorom mržnje, te omogućile sankcionisanje preuranjene kampanje na društvenim mrežama.
Ipak, u publikaciji se ističe da je zapaljiv govor političara i dalje prisutan u medijima, dok se indirektna i preuranjena promocija političkih subjekata kroz medijske sadržaje nastavlja i u online i u elektronskim medijima.
Predstavljene su i preporuke za unapređenje zakonodavnog, regulatornog i profesionalnog okvira za medijsko izvještavanje tokom izbora u BiH. Publikacija je dostupna na ovom linku.
