U posljednje vrijeme često dobijam od svojih sagovornika pitanje iz naslova, koji, kao ni ja, ne mogu da dokuče zašto se renovira ulica koja je u prilično dobrom stanju. Osim toga, mnogima je i momenat rekonstrukcije začuđujući. Zar se nije moglo renovirati u doba godine kada je manji intenzitet saobraćaja kroz naš grad?

    Dvije stvari je zaista potrebno uraditi na Bulevaru. Prilagođavanje pješačkih prelaza osobama koje se kreću u kolicima je jedna, a druga je poboljšanje javne rasvjete (što je, inače, i boljka cijelog užeg centra grada). Ne znam da li je rješavanje ovih problema predviđeno tekućom rekonstrukcijom, ali ti problemi su mogli biti riješeni i sa manjim obimom radova.

    Istovremeno, mnoge ulice u gradu su u značajno gorem stanju. Navešću samo tri, po meni preče rekonstrukcije. Prva je izlaz iz Brčkog prema Lončarima. Kolovoz je ozbiljno oštećen, vjerujem da je to tako još od izgradnje obilaznice. Druga se odnosi na ulicu Miroslava Krleže od raskrsnice kod Gradskog parka („Kasino“), pa prema Grčici. Ta dionica je u katastrofalnom stanju, a povezuje izuzetno naseljene dijelove grada sa centrom.

    Treća ulica možda nije toliko prometna kao prve dvije, ali je izuzetno bitna. U pitanju je ulica Mehmeda Kapetanovića Ljubušaka na Novom Brčkom (od prodavnice „Sava 94“ do teretane „Bumerang“). U posljednjih nekoliko godina sagrađeno je mnogo stambenih zgrada u Željezničkoj ulici, međutim, prilaz za pješake tim zgradama nije urađen. U pomenutim ulicama ne postoji trotoar. Njegovo odsustvo u ulici Mehmeda Kapetanovića Ljubušaka je poseban problem, jer je ta ulica, osim što povezuje stanare iz Željezničke sa gradom, ujedno je i poveznica sa prodavnicom i česmom za stanovnike u „starim“ zgradama Novog Brčkog (P. S. Da li je riješen problem neispravnosti vode za piće sa te česme?). Često prolazim tom ulicom i primjećujem da je izuzetno prometna na nivou naselja i smatram da bi trebalo da bude bezbjednija za pješake.

    Ulica koje više zaslužuju rekonstrukciju je mnogo, ali ja sam naveo samo tri koje su mu prve pale na pamet. Ne želim da vjerujem da se rekonstrukcije vrše po nekom drugom kriterijumu osim po hitnosti i potrebi. Ne želim da vjerujem, iako me drugi uvjeravaju da potrebe građana nikad nisu prioritet kada je u pitanju trošenja našeg novca iz budžeta.

    Povezani članak: Manjkom parkinga protiv saobraćajnih gužvi?
    Pratite nas na društvenim mrežama:

    Saradnik portala Plural.ba, kolumnista s fokusom na kritiku negativnih društvenih pojava. Aktivista u nekoliko nevladinih organizacija, po struci dipl. ekonomista (bivši dugogodišnji zaposlenik Direkcije za finansije Brčko distrikta BiH). Zaljubljenik u kvizove (učesnik/organizator) i autor dvije knjige beletristike.

    Leave A Reply