U narednim mjesecima očekuje se donošenje konačne verzije trase autoputa kroz Brčko distrikt, koji bi trebao unaprijediti saobraćajnu komunikaciju između Sarajeva i Beograda. Međutim, i dalje se ne zna ko će finansirati izgradnju ovog velikog infrastrukturnog projekta, konkretno trasu kroz ovaj dio Bosne i Hercegovine.
Višemjesečni pregovori o trasi autoputa kroz Brčko distrikt, koja bi trebala biti saobraćajno čvorište između glavnih gradova BiH i Srbije te generalno u ovom regionu, rezultirati su kompromisom između predstavnika lokalnih, entitetskih i državnih institucija uz učešće najbitnijih političkih faktora.
Prijedlog trase autoputa krajem prošle godine izložen je na javni uvid, u toku je procedura dostavljanja primjedbi, nakon čega bi se o konačnom rješenju trebale izjasniti brčanske vlasti. Još nije poznato ko će finansirati ovaj projekat i kada bi mogli početi konkretni radovi.
U toku je procedura za odabir izvođača radova na dionici autoputa Brčko-Bijeljina, vrijednoj čak 350 miliona maraka, ukupne dužine oko 17 km. Podsjetimo, radovi na dionici autoputa od Bijeljine do granice sa Srbijom počeli su u septembru prošle godine. O ovoj temi prilikom obilježavanja neustavnog dana RS-a u Brčkom je govorio i Milorad Dodik.
Početak izgradnje brze ceste Tuzla-Brčko-Orašje najavljen je za drugu polovinu godine. Luka Brčko, koja je veoma bitna za razvoj bh. ekonomije, realizacijom ovog infrastrukturnog projekta povezala bi se sa Međunarodnim aerodromom Tuzla kao i sa Zeničko-dobojskim kantonom, što bi trebalo donijeti brojne benefite ovom zapostavljenom dijelu BiH.