Spotify je jedna od najpoznatijih i najvećih platformi za slušanje muzike gdje mjesečno neki od najvećih artista dobijaju i preko 100 miliona streamova. Taj broj je znatno manji kod domaćih izvođača jer, iako se i oni nalaze na toj platformi, veliki broj ljudi sa naših prostora ne koristi niti su čuli za Spotify. Uprkos tome, neki od naših izvođača imaju preko milion streamova svakog mjeseca, što je dokaz da polako počinjemo i mi koristiti ovu svjetsku platformu.

Spotify je pokrenuo novu web stranicu za ulaznice za koncerte na kojoj fanovi mogu kupiti ulaznice za svirke direktno sa streaming servisa. Putem ove stranice, korisnici Spotifyja mogu kupiti karte za niz nadolazećih svirki i evenata koje njihovi omiljeni izvođači pripremaju.

U izjavi za Billboard predstavnik Spotifyja je pojasnio da stranica za prodaju karata trenutno služi samo kao test, ali očekuju ogroman uspjeh i nadaju se da će u skorije vrijeme ova stranica postati javna.

U Spotifyju stalno testiramo nove proizvode i ideje kako bismo poboljšali iskustvo naših korisnika. Tickets.spotify.com je za sada naš najnoviji test i nadamo se velikoj uspješnosti.

Takođe, treba napomenuti da je Spotify sklopio sponzorski ugovor sa Barcelonom u vrijednosti od 235 miliona funti. U sklopu tog ugovora stoji i promjena naziva stadiona Barcelone koji će da nosi naziv Spotify Nou Camp od početka sljedeće sezone, prvi put u historiji da nosi ime sponzora, što dovoljno govori o uticaju i uspjesima ove ogromne muzičke kompanije.

Berin Arnautović je saradnik portala Plural.ba, autor članaka iz oblasti muzike. Višegodišnje iskustvo rada u muzičkoj industriji: producent, kompozitor, voice-over artist, narator.

Leave A Reply